Wednesday, 1 February 2017

CROOKED

 Top* - Dresslink // Skirt* - Sammydress // Jacket* - Zaful // Shoes - Lefties // Choker* - Zaful

It's getting warm lately but this jacket still comes in handy. It's from Zaful and it's super fluffy on the inside, as you can see, which makes it very warm. I love denim jackets, but they can be too cold for winter so this one I'm pretty sure I'm gonna wear it all the time. From Zaful also came this choker that ties as a ribbon. From Sammydress I got a button up skirt in black. I already have one in blue denim but I think I'm going to use this one more, as it's more subtle. The striped shirt is from Dresslink and I feel like a striped top is something everyone should own in their closet, as it's such a statement piece. I have plenty, but I didn't have one where the white is more predominant. Hope you like it 
~
Está a ficar mais quente, mas este casaco ainda dá jeito. É da Zaful e tem pelo por dentro, como podem ver, o que o torna bem quente. Adoro casacos de ganga, mas eles podem não ser o suficiente para o inverno por isso tenho a certeza que vou usar este bastante. Da Zaful também veio um choker, que se ata em forma de laço. Da Sammydress recebi um saia preta com botões à frente. Eu já tinha uma assim só que em ganga azul, mas acho que vou dar mais uso a esta. A camisola às riscas é da Dresslink. Eu acho que toda a gente deve ter uma camisola às riscas, já que é uma peça que fica bem com imensas coisas. Eu tenho bastantes, mas ainda não tinha nenhuma onde o branco é mais predominante. Espero que gostem 


7 comentários:

  1. adoro o casaco :D

    https://rrriotdontdiet.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. O casaco é fantastico !
    Beijinhos :)
    http://myganeshapeace.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Great jacket and choker:) nice look:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Estás tão gira, adoro o casaco de ganga com pelinho por dentro.
    xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. You look gorgeous! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    ReplyDelete
  6. Well put a denim jacket on it and every outfit is flawless to me. Well done :)

    http://mondsuchtme.blogspot.de/

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.