Thursday, 28 January 2016

LUSH HAUL


So White Bath Bomb (desconto em Portugal)
Samples: Celestial & Magical Moringa
click in the names for the links


A little Lush Haul with mainly skin care products, and two bath bombs that smell amazing! I can say that I'm really loving the Facial Cleanser to remove my makeup, and then I use the tea tree water toner and my skin seems to be loving it. The mask is also pretty cool, because it's also an exfoliator. I still want to try a lot more stuff from Lush, if you have any favorites leave it down below ♥
~
Um pequeno Haul com coisas da Lush, na maioria produtos para a pele e duas bath bombs que cheiram muito bem! Posso dizer que estou a adorar o cleanser facial para remover a minha maquilhagem, e tenho usado de seguida o tónico de tea tree water e a minha pele parece estar a adorar. A máscara também é muito boa, porque também serve de esfoliante. Ainda quero experimentar mais coisas da Lush, por isso se tiverem algum favorito digam nos comentários ♥



5 comentários:

  1. Adorei os produtos! A lush é fantástica, adoro :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  2. Ai, adoro a Sakura! Foi a primeira coisa que comprei na lush e é uma das minhas bath bombs favoritas! Fiquei com vontade de experimentar o resto das coisas!

    Lena's Petals xx

    ReplyDelete
  3. Looks soo pretty! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Quantas comprinhas boas
    sou louca para experimentar os produtos da Lush!
    Beijos
    www.jessicarcoelho.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.