Monday, 1 June 2015

NEW IN: Born Pretty Store III



Born Pretty Store


New things from Born Pretty Store has arrived, this time it's hair pieces instead of the usual jewelry. I really like every single thing I received! I got two headbands one that I showed you on my latest outfit here, and the other one has two sets of pearls. They are really simple so I've been enjoying wearing them to make my hair staying separated like that. They are a little nice detail.  I also received some cat ears because why not *-* They remind me of Ariana Grande so I got them mainly for that haha but I have no idea where it's socially acceptable to wear them in public but yeah... And the bow reminds me a lot of Belle from Beauty and the Beast! I also always liked to wear bows to keep my hair away from my face so it's amazing.

If you liked any of these item enjoy the code MSTT10 to get 10% OFF.
~
Chegaram novas coisas da Born Pretty Store, desta vez são acessórios para o cabelo em vez de bijutaria. Gosto imenso de cada item que recebi. São duas bandoletes, uma eu já mostrei no meu último post aqui e a outra tem duas secções com pérolas. São super simples então tenho gostado de as usar para deixar o meu cabelo separado daquela maneira. São um óptimo detalhe.  Também recebi orelhas de gato só porque sim *-* Lembram-me da Ariana Grande então escolhi-as principalmente por essa razão haha mas não tenho a mínima idea onde é socialmente aceitável para mim usar isto em público mas pronto... O laço lembra-me da Bela (Bela e o Monstro)! E como eu sempre gostei de usar laços para tirar o cabelo da minha cara é fantástico.

Se gostaste de algum deste itens usa o código MSTT10 para teres 10% de desconto.


12 comentários:

  1. O laço é um amor, adoro também a cor dele :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Confesso que acho imensa piada aos arcos com as orelhinhas... Mas também não sei quão socialmente aceitável é xD
    xoxo, Ana

    The Insomniac Owl Blog

    ReplyDelete
  3. opá que peças adoráveis! gostei de todas!

    ReplyDelete
  4. cute
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. These are so cute! especially the blue hair bow :) x

    http://kavve.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. que peças lindas, adorei! :) beijinhos

    ReplyDelete
  7. Adorei tudo, principalmente as orelhinhas de gatinha !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    ReplyDelete
  8. Achei tanta piada às orelhitas :p

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.