Friday, 29 May 2015

After Glow



Top - H&M // Trousers - Bershka // Sandals - Seaside // Necklace* - Choies // Sunnies* - Dresslink // Hairband* - BPS (use the code MSTT10 for 10% OFF)
I'm very sorry for the lack of posts lately but university is killing me right now and yeah... I got this new top from H&M which is now one of my favorites as it's so fresh and cute. I paired them with grey trousers and my favorite sandals from seaside. I got the hairpiece from Born Pretty Store and I'm loving it! It's such a nice little detail. 
~
Peço desculpa por não andar a colocar nada no blog ultimamente, mas a universidade anda a matar-me e pronto... Eu comprei este novo top na H&M e depressa se tornou um dos meus preferidos pois é super fresco e leve. Eu usei-o com umas calças cinzentas e as minhas sandálias favoritas da seaside. O acessório do cabelo é da Born Pretty Store e adoro-a! É um óptimo detalhe.

25 comentários:

  1. Esse top é mesmo qualquer coisa! Estás tão gira!

    ReplyDelete
  2. Adoro a headband.
    Xoxo

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. que gira!

    xoxo, http://eighteenshadesofglitter.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Gostei do look e da maquilhagem! Muito gira! =)

    Visita e segue o meu blog, já estou a seguir o teu!
    Beijinhos
    http://aengenheiradamoda.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. tao gira, adoro esses colares :)

    http://rrriotdontdiet.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. So beautiful! I love the top and your necklace :)

    Hayley-Eszti | www.hayleyeszti.com

    ReplyDelete
  7. Black and white are always a good idea! great outfit ;)
    Kisses from www.alphasdreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. You look so chic and edgy in your outfit! I love it!
    Anyway, do you want to follow each other? Follow me and let me know so i can follow you back immediately.

    sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. The texture of the top is very pretty x

    ReplyDelete
  10. muito bonitas essas peças! gostei muito das sandálias, parecem ser confortáveis :)

    ReplyDelete
  11. Tão linda! O top é super fofo e tenho um colar igual <3
    beijinhos
    thefancycats.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Gira! ;) gostei muito das calças
    Kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  13. Gosto bastante, simples mas sofisticado :)
    Tenho as mesma calças que tu e adoro-as !
    love, CAT ♥

    ReplyDelete
  14. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. A primeira foto está muito bonita :)

    E adorei a bandolete!

    Giveaway - www.mykindofjoy.com

    ReplyDelete
  16. estás muito gira! adoro o top :) beijinhos

    ReplyDelete
  17. Hello, i followed you via GFC #270, now its your turn, will be waiting for you on my blog. Have a nice day lovely :)

    sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Adorei o look!! As fotos ficaram lindas! Beijos!
    http://giaborges.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  19. Gosto muito do teu estilo e da tua descontração!


    Beijinho



    http://thepinkleatherjacket.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  20. You look amazing. I love the top and the necklace!
    Obsessed Fashion Blog

    ReplyDelete
  21. Love that top! You look stunning, as always :) And I totally understand about school...it's the reason why I seem to post only a few times per year lol

    thesarcasticwasian.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.