Thursday, 2 April 2015

Rose

 
T-shirt - Pull & Bear // Trousers* - Sheinside // Jacket - Zara // Creepers - Ebay // Necklace - Bershka

I'm trying to find new places around my house where I can take pictures without feeling embarrassed when people walk by. I feel like this would work better in the morning when there was no shadow where I stand but yeah.
I've been a lot into stripes lately so I decided to shoot this outfit for the blog, very simple as always. I got those trousers recently, that I love but can not wear them when the time gets hotter because damn those are hot! Great for winter though...
~
Estou a tentar encontrar lugares à volta da minha casa onde possa tirar fotografias sem me sentir envergonhada quando pessoas passam. Acho que este lugar resulta melhor de manhã quando não há sombra no lugar onde eu fico, mas pronto.
Tenho andado muito com riscas então decidi fotografar este look para o blog, muito simples como sempre. Eu recebi estas calças recentemente, que eu adoro, mas não posso usar quando o tempo estiver mais quente! Óptimas para o Inverno...




 

11 comentários:

  1. Gosto imenso do conjunto e adoro os óculos! xx

    ReplyDelete
  2. Tenho uns sapatos como os teus e a-d-o-r-o.
    Bom look :)
    Bjs

    ReplyDelete
  3. Love your outfit, the creepers are so cool!
    Feel free to check out our latest post x
    http://looklovewear.blogspot.co.uk/2015/04/7-styles-from-silver-screen.html

    ReplyDelete
  4. Lindissima, adorei o look!! ♥

    xoxo, Sofia Pinto
    Morning Dreams | Facebook | Instagram

    ReplyDelete
  5. I really like your post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Gosto imenso das calças :)

    http://checkinonline.blogspot.pt

    ReplyDelete
  7. Great outfit! love the touch with the necklace ;)
    Kisses beauty!
    www.alphasdreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. muito cool =) um look que eu própria usava =D

    http://tehteh25.blogspot.com

    xoxo

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.