Monday, 9 March 2015

Kawaii Box Review




Kawaii Box January 2015 #2 *

Panda Pocky Biscuit Sticks
Alpacasso Mini Purse
Crown Polka Dot Pen
Korean Stationery Set
Photo Decoration Seals
Ribbon Notebook
Pen Document Clip
Ice Cream Deco Ribbon
Kawaii Note Stickers
Ribbon Ankle Socks
Panda Squishy

Don't let my black outfits fool you, because I'm a sucker for everything cute so this box made me super happy. Kawaii Box is a subscription plan and for $18,90 a month, with free shipping worldwide, you get 10-12 Japanese and Korean items. For those who don't know Kawaii means Cute in Japanese and this box is perfect for people who love that part of asian culture.

I literally screamed when I opened the box and saw the Pocky package. This is what's fun about it, you never know what you're gonna get.
But basically you get some stationery stuff: In this box there was a pen with a crown, a stationery set with ruler, pencils, sharpener and an eraser, a super cute notebook, a paper clip and chocolate note stickers.
Food: I got the Panda Pocky Biscuit Sticks. Love, love, love. They're so delicious.
Miscellaneous: There was an Alpacasso coin purse (who loves those big alpaca plushies will love this coin purse), photo decoration seals, ankle socks, a ribbon with ice-creams and a squishy panda phone charm, that is now on my keychain.
I was very pleased with this box which makes me want to get it every month. I also think that's super nice that there's a little handwritten message. Definitely something that I would recommend to anyone interested in this things. The shipping took a while as I thought I would be receiving this in February and I only got it in March. But yes, it's worth it.
Now, if you liked the box keep an eye on the blog as I have a surprise for you later this week :p

Check the Kawaii Box website here.
~
Kawaii Box é um plano de subscrição e por $18,90 por mês, com portes grátis internacionais, recebes 10-12 itens Japoneses e Coreanos. Kawaii significa fofo em Japonês, e esta caixa é perfeita para pessoas que gostam dessa parte da cultura asiática.

Eu gritei quando abri a caixa e vi uma embalagem de Pocky. O que torna isto divertido é o facto de não sabermos o que vamos receber.
Mas basicamente recebes alguns artigos de escritório. Nesta caixa estava uma caneta com uma coroa, um kit com uma régua, lápis, afia e borracha, um bloco de notas, um clip para o papel e notas de colar em forma de chocolate.
Comida. Eu recebi uma embalagem de Panda Pocky Biscuit Sticks. Adoro, adoro, adoro. São deliciosos.
Diversos. Havia um porta-moedas da Alpacasso (quem gosta daqueles alpacas grandes vão adorar o porta-moedas), uns selos para por nas molduras das fotografias, meias, uma fita com gelados e um panda para por no telemóvel mas que está neste momento no meu porta-chaves.

Fiquei muito contente com esta caixa o que me faz querer recebe-la todos os meses. Também acho que é muito querido haver uma pequena mensagem escrita à mão. Definitivamente algo que eu recomendaria a pessoas interessadas neste tema. Achei o envio um bocado demorado já que esperava receber esta caixa em Fevereiro e já estamos em Março. Mas sim, vale a pena.
Agora, se gostaste da caixa fica atenta ao blog pois eu tenho uma surpresa para vocês ainda esta semana :p

Vejam o website da Kawaii Box aqui.

18 comentários:

  1. Oh my gosh I love this! It's such a great idea. And it's so cute! I'll have to sign up someday. :)

    doitfortheirony.blogspot.com / creativity + lifestyle blog

    ReplyDelete
  2. I love this box, it's so cute!!! <3
    Haha I need kawaii things in my life :D
    You have a very lovely Blog, would you like to follow each other?
    Hope you follow me back, I would appreciate it :)
    I already follow you.
    xoxo www.Fashion-Hearts-Beauty.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. Oh, meu Deus!, que coisas amorosas!

    ReplyDelete
  4. love your blog dear! Would you like to follow each other? Let me know! <3

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. FOllowed you like you said dear, hope you follow back!

    ReplyDelete
  6. Great post. I like this review. Would you like to follow each other via Instagram? Follow me (@merys.blog) if you want and I will follow you back! That would be really awesome! :)

    A fashionable Rendezvous

    ReplyDelete
  7. Such a cute haul! <3 Super love it.

    Love always,
    www.loyaltofashion.com

    ReplyDelete
  8. omg que coisas raoooooo fofas pahhhhh <3
    adorei

    www.vestircomanapaixao.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. That's so cool, i didn't even know that something like that existed ;-) Love your blog in general and will definitely subscribe to it. If you once would check out my blog and maybe even follow back that would really mean a lot to me!!xxx

    ReplyDelete
  10. é muito cute, mas não sei, acho que não é bem pra mim =P

    xoxo

    ReplyDelete
  11. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    ReplyDelete
  12. Olá!
    Fui nomeada para um Liebster Award e é suposto (mas não obrigatório) nomear mais 11 blogs para esse prémio e o teu blog é um dos meus escolhidos! :D
    Vai ao meu blog (lenaspetals.blogspot.pt) e vê tudo o que tens de fazer (mais uma vez, não é obrigatório).
    Beijinhos e continua o bom trabalho! :D

    ReplyDelete
  13. I love the products kawaii :)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  14. Ai, que coisas tão fofas! :) Bom fim-de-semana!
    xx, Edna♡
    http://neverforgottenmercury.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.