Wednesday, 25 February 2015

New IN: Catrice & Essence


Catrice - Allround Concealer
Catrice - Long Lasting Lip Pencils (100 Upper Brown Side & 130 Prince Cherry)
Essence - Stay Natural Concealer
Essence - All About Matt! Oil Control Paper

I went to Well's and got some of the makeup they had on display.
From Catrice: I got a concealer palette with all the shades, but I'm most interested on the green one and I hope I can work with it and conceal properly. I also got two lip pencils, the Prince Cherry to match red lipsticks and the Upper Brown Side for an everyday use. I tried them already and I can say that they are very good.
From Essence: I got a concealer, which I used today and it does not have that much coverage so I'm not really happy with it. I wanted a cheap one so I could use and abuse but I'm sticking to my Rimmel Wake me Up forever probably. Then also to give it a try, I got oil control paper, I haven't tried it but I do hope it works.
Is there something you are specially curious about?
---
Eu fui à Well's e comprei alguma da maquilhagem que eles tinham.
Da marca Catrice: comprei uma palete de corretores com "todas" as cores, mas eu estou mais interessada no verde e espero conseguir trabalhar com ele e disfarçar corretamente. Também comprei lápis dos lábios, o Prince Cherry para usar com alguns batons vermelhos e o Upper Brown Side para um uso mais diário. Já os experimentei e posso dizer que são muito bons.
Da marca Essence: comprei um corretor que já usei hoje e posso dizer que não tem muita cobertura, portanto não estou muito feliz com ele. Eu queria um baratinho para usar e abusar mas acho que vou ficar com o Wake me up da Rimmel provavelmente para sempre. Depois também para experimentar, trouxe papel controlo de oleosidade, que ainda não usei mas espero que funcione.

Há alguma coisa que te deixa mais curioso?

13 comentários:

  1. nice
    my new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/shopzerouvcom.html

    ReplyDelete
  2. Também uso esses papeis para controlar a oleosidade e gosto muito!

    ReplyDelete
  3. Loving the oil control paper!
    Just followed you, please follow back!
    Kisses!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Também já estive a namorar a palete da catrice.

    ReplyDelete
  5. Aqueles papeis para a oleosidade deixaram-me curiosa!
    As minhas ultimas compras da catrice foi um corretor ( camouflage cream) e a da essence um pó compacto e um eyeliner.
    Bjs

    ReplyDelete
    Replies
    1. a minha amiga que foi comigo comprou um corretor da catrice e ficou bem mais contente que eu!!

      Delete
  6. I must try these! Would also love it if you could check out my latest post on a week of fashion and beauty London! And maybe follow each other too?

    Kisses xo | From Aliona With Love

    ReplyDelete
  7. Great post!
    Let's follow to each other!
    Let me know. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Adoro a Essence, é super acessível e tem produtos bons ♥

    ReplyDelete
  9. I really have to try that concealer! It looks so useful!

    https://amandaisabel.wordpress.com/

    ReplyDelete
  10. love your blog so much

    million xoxo

    ReplyDelete
  11. I really love maybelline's concealer from the Fit Me line, I think it's one of the best I have ever used!! Sometimes when I just want a little makeup and some lipgloss I only use that!
    xoxo
    Brooke|LookBrooke

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.