Friday, 6 February 2015

It Style / Automatic Lip Liner 01


it style - Automatic Lip Liner 01
5,95€

This was kinda of a planned/impulsive buy. I wanted a lip liner with this nude/pink shade for quite a while. I had my eyes on one from essence and one from MAC (I know... there's a quite a difference), but when I was just seeing some stores with a friend, and buying the last few pieces from the winter sales, we enter the it style shop just to look around. Literally the first thing I saw was this lip liner, I swatch it and I was like "yes". It's a wearable color for everyday and it suits pale skin very well. I use this by itself and it lasts me 2/3 hours without re-touch, it would probably last longer if I wasn't one of those person who keeps wetting their lips with their tongue. It's really nice for its price and it doesn't feel very dry on the lips.
//
Esta foi uma compra do tipo planeada/impulsiva. Eu queria um lápis para os lábios em tons de nude/rosa já durante algum tempo. Eu tinha os meus olhos num da essence e outro da MAC (eu sei... grande diferença), mas quando estava a andar pelo shopping com uma amiga a comprar as últimas peças nos saldos, entrámos na loja da it style só para dar uma vista de olhos. Literalmente, a primeira coisa que vi foi este lápis, fiz uma swatch e adorei. É uma cor óptima para usar no dia a dia e fica muito bem com peles pálidas. Eu uso-o sozinho e dura-me 2/3 horas sem retocar, provavelmente duraria mais se eu não fosse daquelas pessoas que está sempre a molhar os lábios. É muito bom para o seu preço e não fica muito seco nos lábios.


13 comentários:

  1. thats a nice liner, i have one similar color
    new post http://melodyjacob1.blogspot.com/
    happy weekend

    ReplyDelete
  2. Really nice review! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    ReplyDelete
  3. Confesso que não era grande fã, mas estou tentada a experimentar!
    Beijinho,

    priceless-ambition.blogspot.pt

    ReplyDelete
  4. Great blog <3 Beatiful post <3
    Follow to follow ? <3 :*

    ReplyDelete
  5. I like your blog :)
    Have a nice day, dear ♥
    Would you like to follow each other on GFC or Bloglovin ?
    Just let me know ! www.blog017.blogspot.com
    Kisses from Poland ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  6. Hi dear,
    Your blog is so cute. Now, I'm your new follower. I hope you can follow me back.
    Btw, such a great lip liner.
    Kisses

    ReplyDelete
  7. Lovely photos :) I followed you on Bloglovin, follow back if you like?

    Beauty & Colour

    ReplyDelete
  8. A beautiful lip liner and great pictures :)
    Rebecca // rebeccamariee.blogspot.com xx

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.