Friday, 13 June 2014

Nail Art Stickers


Recently I bought this set of nail stickers from Claire's (apparently I bought everything nails related from there when it's interesting stuff but yeah), because I thought it would be like easy nail art, which is great for me. But this is not that easy... First I decided to only use two on each hand as I didn't want to waste all of them already and thank god I did that. The stickers are really long and I have small nails so I have to cut them around when they're on them, which is quite hard and I did a mediocre job. It took me like half an hour, only to do that. I painted the rest of nails with a pink nail polish, also from Claire's, that came with 5 more mini Nail Polish. They're all gorgeous btw.
I kinda like the finish result even though this will not be something I'll do all the time. It was an alright experience.

Have you tried it? What's your opinion?
---
Recentemente, comprei estes autocolantes para as unhas da Claire's, porque pensei que seria uma manicure fácil, o que é fantástico para mim. Mas não é assim tão fácil... Primeiro decidi usar só dois em cada mão, pois não queria gastar já todos e ainda bem que fiz isso. Os autocolantes são bastante longos e eu tenho unhas pequenas por isso tive de cortá-los à volta quando já estavam colados, o que é um bocado difícil e eu fiz um trabalho medíocre. Demorei meia hora a fazer só isso. Pintei o resto das minhas unhas com um verniz rosa, também da Claire's, que veio num pack com mais 5 miniaturas. São todos lindos.
Gosto mais ou menos do resultado final, apesar de isto não ser uma coisa que vá fazer a toda a horas. Foi uma experiência okay.

Já experimentaste? Qual é a tua opinião?

3 comentários:

  1. Great post! This photos are amazing!
    http://c0ldnites.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. very cool (;
    i just love love love nailart (:

    http://marinareyam.blogspot.de/

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.