Sunday, 1 June 2014

Monthly Recap | May 2014

There are a lot of people doing weekly recaps, but I don't post a lot on instagram per week neither is my life that interesting, so I decided to do a Monthly Recap using my instagram pictures from each month!








1) From one of my outfit posts. 2) When the intensive study started. 3) Found out about the amazing fruit juices that you can do hehe. 4) Read Looking for Alaska by John Green, another amazing book that I love written by him. I totally recommend. 5) I love me some cherries. 6, 7 & 8) There was an event at my University called SPAM so I was a guide. There were some portuguese youtubers talking about their movie and I got a photo with one of them, Nurb. 9) Stressed selfie while studying. 10) Shooting for an university work. 11) Sharing my obsession with Arizona. 12) I found out about this milka ice-cream and it's amazing.

So how was your month? I can say that mine was exhausting...

Follow me on Instagram: http://instagram.com/mabsoph
--
Há muita gente a fazer recaps semanais, mas eu não posto muito no instagram nem tenho uma vida assim tão interessante, por isso decidi fazer um recap mensal usando as minhas fotos do instagram todos os meses!

1) Uma foto de um outfit post. 2) Quando o estudo intensivo começou. 3) Descobri os maravilhosos sumos de fruta que se pode fazer hehe. 4) Li À Procura de Alaska do John Green, outro livro maravilhoso dele que adoro. Recomendo. 5) Adoro cerejas. 6, 7 & 8) Houve um evento na minha universidade chamado SPAM e eu fui um Guia. Também foram lá uns youtubers portugueses falar sobre o seu filme e consegui uma foto com o Nurb. 9) Selfie stressada enquanto estudava. 10) A filmar para um trabalho da universidade. 11) A partilhar a minha obsessão com a Arizona. 12) Descobri um gelado da milka e é fantástico.

Como é que foi o teu mês? Eu posso dizer que o meu foi exaustivo...

Segue-me no Instagram: http://instagram.com/mabsoph

11 comentários:

  1. Há gelados Milka?!! Aiiiiiiiiiiiii tenho que encontrar!! Devem ser deliciosos.
    Quanto aos sumos de frutas (ou verdes) também costumo fazer e partilho as receitas no meu blog! :)

    Um beijinho para ti *

    http://agatadesaltosaltos.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. encontrei-os por acaso no mini-preço! são muito bons :p
      tenho de ir ver então!!

      Delete
  2. Your life is so interesting and photos are ! :D

    ReplyDelete
  3. nice post!
    c0ldnites.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. this photos are amazing!
    I love your blog and your style.
    I follow you via GFC, ¿followback please?
    cxystals.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Onde há desses gelados de milka? tambem quero! :p

    ReplyDelete
  6. omg i love your hair!!!

    www.thestylebender.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.