Monday, 30 June 2014

Monthly Recap | June 2014

1. Myself rocking my new fake leather jacket and a really cool cross ring. // 2. Read Paper Towns from John Green. Also read An Abundance of Katherines, from the same autor. // 3. The view from my room with cool effects.
~~
1. Com o meu novo casaco de pele falso e um anel em forma de cruz. // 2. Li as Cidade de Papel do John Green. Também li O Teorema de Katherine, do mesmo autor. // 3. A vista do meu quarto com efeitos fixes.

4. Nail art for a blog post. View here. // 5. The moon was really big, even on my crappy phone camera. // 6. New sunglasses from Stradivarius - that I recently broke and I'm trying to fix :(
~~
4. Nail art para um post do blog. Ver aqui. // 5. A lua estava tão grande, até mesmo com a câmara do meu fraco telemóvel. // 6. Novos óculos de sol da Stradivarius - partiram-se recentemente e estou a tentar consertá-los :(

7. Lights on my bed. // 8. What if I had "short" hair???
~~
7. Luzes na minha cama. // 8. E se eu tivesse o cabelo "curto"???

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: http://instagram.com/mabsoph

7 comentários:

  1. O Paper Towns é um bom livro? Assim muito resumidamente, podes dizer sobre o que é? (sem spoilers, course ahahah).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu gostei :) mas se já tiveres lido o Looking for Alaska (também do John Green), é um bocado repetitivo. É sobre um rapaz e uma rapariga que eram muito chegados quando eram pequenos mas foram deixando de se falar, até um dia. Mais tarde ela foge e ele decide ir procurá-la :p Mesmo assim recomendo!!

      Delete
  2. So cute! I think you could pull of a short bob. :)

    http://girlworldopen.blogspot.com

    Girl--->WorldOPEN

    :)

    ReplyDelete
  3. Wonderful post,dear!
    Keep in touch xoxo
    antonella:)

    ReplyDelete
  4. I loved, loved, loved that article.And I am a huge fan of that nail art! Keep up that good work. By the way, would you like us to follow each other? Just let me know on my blog.:)

    xxx
    http://fashionandallthingsbeautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.