Tuesday, 24 June 2014

Bloggers made me buy it #1

The Body Shop: Silky Cleansing Oil

I saw a lot of posts and reviews of bloggers talking so good about this product that they convinced me to buy it and try. This is an oily cleanser that is very soft, smells amazing and it's great to take off mascara, even waterproof. That's what I use it for. I massage it on my eyelids with cotton to take the eye makeup off, and then for the rest of my face I use a more watery makeup remover as I don't like the oil all over my face. But it's really a great product and I'm glad that I saw this everywhere.
~
Eu vi imensos posts e reviews de bloggers a falar muito bem sobre esse produto que me convenceram a comprá-lo e experimentar. Este é um óleo de limpeza muito macio, cheira bem e é óptimo para remover o rímel, mesmo à prova de água. É para isso que o uso. Eu massajo-o nas minhas pálpebras com algodão para tirar a maquilhagem dos olhos, e para o resto da minha cara eu uso um removedor de maquilhagem mais aguado porque não gosto de por o óleo na cara toda. Mas é mesmo um produto fantástico e eu estou contente por ter visto isto por toda a parte. 

5 comentários:

  1. Adoro os produtos da The Body Shop, são fantásticos! Por acaso esse ainda não experimentei x)

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Adoro a gama de camomila! Também tenho um desmaquilhante sólido desta gama que estou a adorar!
    Beijinho

    Fashionalatic Blog

    ReplyDelete
  3. Nunca usei, mas fiquei tentada :)

    http://pegadafeminina.blogspot.pt/2014/06/work-in-progress.html

    ReplyDelete
  4. I've yet to try this makeup remover but I really want to because of all the reviews!
    Allison from www.mercuteify.com

    ReplyDelete
  5. Ooooh this looks promising! Might have to try it! -- Lindsey xx

    http://touchedbythesunshine.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.