Sunday, 27 April 2014

Current Favourite Shoes












These are the shoes that I'm loving this season. As you can see I'm currently into chunky heels as they are so comfortable, and because I'm not a very big fan of high heels so I love to wear the chunky ones to give me some height hehe. 
The cut out boots are the best thing ever, they look amazing with plenty of outfits. I haven't worn the sandals a lot but they are very comfortable and different. The trainers are very casual and so easy to wear because it goes with everything and I don't have to tie the shoelaces uff.

Which pair is your favourite?
~
Estes são os sapatos de que gosto mais nesta temporada. Como podem ver eu tenho muitos "saltos grossos" porque são muito confortáveis, e como não sou grande fã de sapatos altos, então gosto de usar os outros para me dar alguma altura hehe.
As botas abertas são a melhor coisa de sempre, ficam fantásticas com muitas roupas. Eu não tenho usado muito as sandálias, mas são muito confortáveis e diferentes. As sapatilhas são bastante casuais e fáceis de usar porque ficam bem com tudo e não é preciso atar os cordões uff.

Qual é o teu par preferido?


4 comentários:

  1. I love the cut out boots! I have to get myself a pair as well!

    ReplyDelete
  2. Adoro as botas! São tão lindas :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment!
If you have a question, I will answer it on your blog or, if you don't have one, come back later for an answer.